2007-12-13

pierwsze koty za ploty




我昨天演講了. 啊啊啊啊..... 原來我很緊張. 雖然這是我喜歡的題目 (中國樂器), 雖然我準備好了, 但是我還害怕.

幸運, 大家喜歡 :)

下個禮拜三我要講中國流行音樂的特色. :)


Nie poszlo az tak zle, jak by pojsc moglo. Troche sie denerwowalam. Ale te tlumy i setki pytan mnie troche rozluznily... ;)

Za tydzien bedzie o specyfice chinskiego popu. Zapraszam, to samo miejsce, ta sama godzina, przyszla sroda. Do zobaczenia!

1 komentarz:

  1. 如果有時間,請來看看翁明川老師的作品吧!
    最近展出翁老師早期作品,這批”珍藏”系列作品在故宮展出過呢!
    也可看出翁老師現代與早期作品的風格差異。
    配合各茶藝老師需求,還可以定製專屬的茶具,將自己的茶藝徽章客在茶具上喔!
    http://tw.myblog.yahoo.com/weng702/

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.