2017-01-05

Xiao Man 小蛮

Dziś o mojej najukochańszej chińskiej celebrytce, której ksywka w tytule. Kiedy dziewczątko miało bodaj półtora roku, Mama zaczęła nagrywać jej posiłki. Zaiste, jest na co popatrzeć. Xiao Man nigdy nie grymasi, zjada wszystko do ostatniego okruszka i uwielbia poznawać nowe smaki. Nie gardzi ani kuchnią chińską różnych regionów, ani tajską czy koreańską. Ona kocha jeść, a ja kocham oglądać, jak ona je i mam nadzieję, że Joasia będzie pod tym względem identyczna ;)
Przed Wami Xiao Man:

3 komentarze:

  1. Przyznam ci się, że mnie przerażają te filmiki. Wątroba mnie boli od samego patrzenia. O ile podziwiam różnorodność pokarmów, to ilości raczej nie są normalne dla tak małego dziecka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest przecież mały talerzyk... A ona nie jest gruba - czyli spala to co zjada :)

      Usuń
  2. Tylko patrzeć, jak Joasia będzie taką celebrytką:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.