2016-05-16

Tajfuniątko

Nie chcąc zaśmiecać azjatyckiego bloga moimi osobistymi przeżyciami, które kręcą się wokół po prostu macierzyństwa, gdy zaszłam w ciążę, stworzyłam nowy blog - Tajfuniątko. Jeśli macie ochotę na trochę prywaty - zapraszam. Poniżej zaś umieszczam linki do wpisów wprawdzie okołociążowych i okołomacierzyńskich, ale jednak bardzo azjatyckich, głównie z zakresu różnic kulturowych :)

Lody
Mieć radość
Szkoła rodzenia
Dieta matki karmiącej
Pędzel z włosów niemowlęcia
Migdały i morele
Formalności
Dieta w ciąży
Ciążowe zabobony

Miłego czytania!

14 komentarzy:

  1. Gratulacje !!! Niedawno zostałem Dziadkiem i na nowo odkrywam Radość z powodu pojawienia sie Małej Istoty

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje.Sam mam dwóch synów i moje życie toczy się wokół nich
    ...Życze radości z macieżyństwa i zdrowia dla córeczki...Z chęcią będe zaglądał na ten nowy blog.Powodzenia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, takie ważne nowiny, a ja o niczym nie wiedziałam. Gratuluje, a nowego bloga już dodałam do ulubionych :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Przyznam się, że kiedy link do Tajfuniątka zniknął z głównej strony
    byłam pełna najponurszych obaw, ale teraz kamień spadł mi z serca i nawet nie trafił w stopę :-) Życzę wiele radości całej Waszej trójce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. o rety, ale ja jestem gapa i nic nie wiedziałam! Coś mi piknęło w głowie przy okazji posta noworocznego, no ale ... Wszystkiego dobrego, najszczersze gratulacje, dzidzia urodziła się śliczna! Oby wiodło Wam się jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy27/1/17 22:38

    gratuluję! zastanawiałam się gdzie się maleństwo podziewa ;)
    Jana

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.