2015-01-01

Where is home?

Pożyczyłam od Hongkongijki:

(jest też w internetach wersja z polskimi napisami, ale mnie one strasznie przeszkadzały, więc u góry wersja bez nich; tutaj wersja z polskim)
Cieszę się, że w pewnym momencie zatrzymałam się i już wiem, gdzie jest mój dom i czym/kim on jest. Dziwny zbieg okoliczności sprawił, że mój dom rodzinny i mój dom to dwa kompletnie różne, bardzo oddalone od siebie miejsca. Cieszę się, że potrafię się cieszyć tym nowym :)
Dzisiejszy wpis sponsorowany przez pierwszy Nowy Rok obchodzony we własnym mieszkaniu, do którego właśnie-śmy się przeprowadzili.

6 komentarzy:

  1. Gratuluję mieszkanka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech nowy,2015 rok przyniesie Wam mnóstwo zwyczajnych cudów i cudownej zwyczajności..Napiszesz coś o nowym mieszkaniu?
    Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i odwzajemniamy :) A o mieszkaniu jeszcze kiedyś napiszę :)

      Usuń
  3. Ooooch, gratulacje!!! Miłego urządzania się!:))

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.