2007-10-04

muzyka chinska

Czesc z Was juz wie. Czesc dopiero teraz sie o tym dowie. Ja sama prawie w to nie wierze.

(umiem podtrzymac napiecie, prawda? :D )

Od listopada rusza wyklady w Centrum Młodzieży im. dr. H. Jordana przy ul. Krowoderskiej 8 w Krakowie. Moje wyklady. No dobra, nie tylko moje :) Bedziemy je prowadzic razem z Wei moja cudowna. Jej rola to wprowadzenie sluchaczy w tematyke chinskiego teatru i wszystkiego co sie z tym wiaze. Ja jestem pania od muzyki :)
Wstep wolny - no chyba, ze zainteresowanie bedzie tak wielkie, ze trzeba bedzie wynajac wieksza sale :P Wiem, o czym chce mowic. Wiem, o czym chce mowic Wei. Nie wiem, czy faktycznie bedzie to tak wygladac, wiec wiecej napisze dopiero, jak bede znac szczegoly. A szczegoly zaczne poznawac w przyszlym tygodniu, kiedy to stane twarza w twarz z osoba, ktora reprezentuje owo Centrum. Ale juz dzis serdecznie zapraszam - bedzie mi milo zobaczyc przed soba nie tylko obce, nieprzyjazne twarze...
Ucze sie. Przegladam ksiazki na temat tej muzyki. Przegladam moje notatki z czasow, gdy marzyla mi sie magisterka na ten temat. Slucham, slucham, slucham. Chyba to jest wlasnie to, co chce w zyciu robic. Ciekawe czy moi sluchacze uznaja, ze to jest to, co powinnam robic :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.