2007-07-17

Droga smoka 猛龍過江

Wiecie, jestem po prostu zakochana! Na nieszczescie w kims, kto juz jakis czas kopie aniolki. No bo czymze innym moze sie tam na gorze zajmowac Bruce Lee? Och, jaki on slodki! Nie widzialam go od dziecinstwa - a wtedy jeszcze nie bylam azjofilka i niczym sie dla mnie nie roznil od tych wszystkich innych Azjatow. A teraz po prostu stwierdzam, ze jest BOSKI! Jego sztuki walki nie moge oceniac, bo sie na tym nie znam, choc wydaje mi sie, ze jest bardzo szybki. Ale ta mimika!! Ja przez trzy czwarte tego filmu nie moglam zdjac banana z ryjka! To jest cudowna komedia!
HMMM...A moze ja mam po prostu slabosc do aktorow o imieniu Bruce?
W kazdym razie nie moge sie juz doczekac nastepnych filmow - a bedzie ich sporo, bo Ciocia Zosia od dwoch lat mnie zaopatruje w azjatycka filmoteke. Wprawdzie nie mam jeszcze kompletu, ale na pare wieczorow starczy :D

誰不愛李小龍是笨蛋.
他那麼快! 而且, 他真是非常好喜劇演員, 他的面會表達每一個感覺! 真棒!!
誰說他的電影沒有意思, 可能還沒看過, 或者看的時候沒用頭腦.
誰說電影太老舊的, 可能比較喜歡笨的美國電影 - 那, 這個人就不敢當看小龍.

希望有一天我有機會看所有他的電影...

1 komentarz:

  1. Anonimowy19/7/07 22:26

    我也喜欢李小龙,可惜太过世的时候那么年轻.不然真希望他能创造出更多的作品呢!

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.